Revelion 2007-2008

Revelionul dintre 2007 si 2008 a fost cel mai placut de pana acum si l-am petrecut la Viena impreuna cu 4 prieteni.

Pe 28 decembrie am plecat din Bucuresti intr-o excursie de 5 zile in Ungaria si Austria. Am luat trenul pana la Budapesta unde am ajuns dimineata. In prima zi am urcat pe dealul citadelei, ne-am plimbat prin curtea palatului imperial si ne-am intors pe bulevardul Andrassy. Noaptea am petrecut-o la o pensiune din apropierea stadionului si a doua zi am fost putin prin centru, am vazut Opera si Basilica Sfantul Stefan.

Am luat trenul spre Viena si am ajuns seara. Am petrecut 3 zile minunate acolo: ne-am plimbat prin piata centrala, am vazut Biserica Sfantul Stefan, Palatul Imperial, Opera, Parlamentul, Primaria, sediul ONU, parcul de distractie si cartierul muzeelor. Trecerea dintre ani am sarbatorit-o in piata primariei, cu punci, carnati traditionali austrieci si un superb joc de artificii.

Cazarea a fost la un hostel din apropierea garii si la intoarcerea in Romania am mai trecut cateva ore prin Budapesta, unde am vizitat Parlamentul si am ajuns in Bucuresti pe 3 ianuarie.

This entry was posted in Timp liber, Turism. Bookmark the permalink.